1. odziv za knjižico Prehodi tečejo kot pesem

smo že imeli

Dobili smo prvi odziv na knjižico Mojce Molek: Prehodi tečejo kot pesem (Ljubljana: IC Pika, 2017).

Še enkrat čestitam avtorici Mojci Molek za knjižico Prehodi tečejo kot pesem. Mislim, da je zelo koristna in že na prvi pogled drugačna. S svojo črno-belo grafiko, prinaša neko svežino in odločnost, katero poleg znanja tudi zelo potrebujemo, ko smo pred težavo, kako otroku olajšati prehod iz ene dejavnosti v drugo, ne glede na njegovo starost. Ponuja veliko primerov in nasvetov, ki so pozitivno naravnani. Hitri napotki, ideje, kako premostiti prehod iz ene dejavnosti v drugo, ko je treba čakati, so več kot dobrodošli. Kljub temu, da učim starejše učence je njihovo vedenje pogosto precej podoben temu, kar je avtorica zapisala kot primer za vrtčevsko skupino: prerivanje, kričanje, metanje predmetov po razredu ( puščice, žogice …). Ko stopim v razred potrebujem veliko časa, včasih tudi več minut, da učence umirim, pripravim do tega, da sedejo za mizo, pripravijo svoje šolske potrebščine, zvezke… Po branju knjižice Prehodi tečejo kot pesem, sem se vprašala: Kakšen je moj načrt za skupino?  Kaj bom delala drugače? Pomislila sem, da bi lahko po daljšem odmoru uporabila budilko, npr. tri minute pred pričetkom šolske ure. Ta jim bo dala glasen znak, da se bliža konec odmora, čas, da zaključijo z igro, pogovori… Prepričana sem, da nam bo uspelo!

Knjižica se mi zdi zelo uporabna in gotovo jo bom priporočala staršem in tudi kolegicami.

Helena Jeršan Kojek, specialna pedagoginja – učiteljica v programu z nižjim izobraževalnim standardom