63. Odgovorili smo: Vedenje razrednega klovna

Izbrana vprašanja in odgovori e-svetovanja IC Pika; 19. 10. 2018

63. vsebina: Vedenje razrednega klovna

Št. e-svetovanja Naslov e-svetovanja Področje Strategije, strokovni izrazi – ključne besede Ciljna skupina Vprašali so nas Objavili smo
63.  Vedenje razrednega klovna Vedenje/pozornost Strategija načrtovane pozornosti Predšolski in šolski otroci Starši November 2018

S klikom na znak spodaj “PRENESI VSEBINO” dobite povezavo do PDF dokumenta po e-pošti, ko vpišete svoj e-naslov. Odgovori so kratki – na dveh straneh. Če želite določen odgovor posredovati še komu drugemu, prosimo, da ga posredujete v obliki spletne povezave (in ne kot PDF priponka), saj štejemo prenose gradiv. Veseli bomo, če nam na pika@centerjanezalevca.si napišete svoje mnenje. Hvala.


Predlog za citiranje: Ime avtorja (najdete ob koncu e-svetovanja), letnica (napisano pod naslovom e-svetovanja). Naslov e-svetovanja, številka e-svetovanja, Ljubljana: IC Pika. Primer: Molek, M. (2016). Sin se noče in ne zna učiti, 7. e-svetovanje. Ljubljana: IC Pika.


V zavihku “Novice”  imamo seznam vseh e-svetovanj. Povezava TUKAJ.


Včeraj, 26. 11. 2018 smo dobili prvi odziv na e-svetovanje. Poslal nam ga je ravnatelj, ki pravi tako:

Moram pohvaliti e-svetovanja, ki jih objavljate na spletni strani IC Pika. Z zanimanjem sem prebral tudi novo 63. svetovanje: Vedenje razrednega klovna, ki je sicer namenjen staršem, seveda pa tudi učiteljem, saj se iz njega lahko naučijo, kako v takih primerih svetovati staršem. V razredih naše šole je veliko učencev z motečim vedenjem, zato ti za našo šolo in učitelje predstavlja velik pedagoški izziv. Dolgo smo menili, da so pogovor s psihologom, starši in vzgojni ukrepi skorajda edina sredstva za preprečevanje neželenega vedenja in vedenjskih izbruhov, le občasno smo poskušali z restitucijo ali drugimi prilagoditvami. Ugotavljamo, da tak tradicionalni način ukrepanja in kaznovanja ni preveč učinkovit. Že dalj časa poskušamo vpeljati nove pristope, kar je pogosto zelo naporno, saj moramo vsi skupaj spremeniti poglede na vedenje, kaj pravzaprav ta pomeni in kaj je njegov namen. Opažamo tudi, da so učitelji preveč osredotočeni na učno snov, zato jim za učinkovito obvladovanje vedenja učencev zmanjkuje časa in energije. Pri konkretnih spremembah so nam v veliko pomoč vaša e-svetovanja, saj zelo na kratko in razumljivo opišejo učinkovito »nadomestno« ravnanje strokovnih delavcev in vodstva šole.  Ravnatelj.

PRENESI VSEBINO