SEZNAM SEMINARJEV V ŠOLSKEM LETU 2024/2025

napovedujemo

V šolskem letu 2024/2025 načrtujemo 10 seminarjev (3 novi in 7 ponovitev) ter 6 dodatnih srečanj po seminarju. Več o seminarjih (daljši opis, čas, kotizacija, prijavnica …) bomo objavili nekje mesec dni pred izvedbo posameznega seminarja, v zavihku “ZA STROKOVNJAKE” (https://icpika.si/za-strokovnjake/).
Seznam seminarjev si lahko tudi natisnete: Letak-seznam seminarjev-2024-2025

  KAJ KDAJ NASLOV KRATEK OPIS KOMU je namenjeno PREDAVATELJI ZAČETEK PRIJAV
    1. Ponovitev seminarja Torek,

24. 9. 2024

Senzorno zaznavanje otrok z avtizmom

Vsebina seminarja zajema predstavitev razlik v senzornem zaznavanju otrok z avtizmom po posameznih senzorno zaznavnih procesih in opredelitev nekaterih specifičnih vedenj, ki jih lahko izražajo otroci z avtizmom zaradi pretirane ali prešibke občutljivosti na dražljaje iz okolja.

Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. Nastja Slovenec Lisičar 12. september 2024,

od 12.00 ure naprej

    2. Ponovitev seminarja Torek,

8. 10. 2024

Tri ključne spretnosti
  1. Specifični opisi vedenja
  2. Merljivi cilji
  3. Merjenje vedenja, spremljanje napredka
Vabljeni vsi strokovni delavci v vrtcih, šolah, zdravstvu, ki si želijo izboljšati temeljne spretnosti za načrtovanje dela z otroki s posebnimi potrebami. Branka D. Jurišić 26. september 2024,

od 12.00 ure naprej

    3. Dodatno srečanje Torek,

15. 10. 2024

ODPADE

Dodatno srečanje po seminarju

Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev …

Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz maja 2024) Nastja Slovenec Lisičar Interne prijave udeležencev seminarja
    4. Dodatno srečanje Sreda,

16. 10. 2024

ODPADE

Dodatno srečanje po seminarju

Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … Za udeležence seminarja Socialne spretnosti učencev v ROŠ (iz maja 2024) Sara Marn Interne prijave udeležencev seminarja
5. Nov

seminar-dvodnevni

Torek,

22. 10. 2024

in

26. 11. 2024

Pravila vedenja in program Prijavi in odjavi se

V razredu želimo vzpostaviti norme vedenja, ki omogočajo ustvarjalno učno klimo, kar na omogočajo učinkovita pravila vedenja. Manjša skupina učencev pa potrebuje intenzivnejše programe; eden takih je program  PRIJAVI/ODJAVI SE.

Vabljeni ste učitelji in drugi strokovni delavci zaposleni v rednih osnovnih šolah. Branka D. Jurišić 10. oktober 2024,

od 12.00 ure naprej

    6. Ponovitev seminarja Sreda,

23. 10. 2024

Socialne spretnosti učencev v redni osnovni šoli-Skriti potencial pri spoprijemanju z motečim vedenjem 

Na seminarju boste spoznali: • katere so temeljne socialne spretnosti, ki učencem omogočajo uspešno vključenost v šolsko okolje • kako zapisati specifični opis učenčevega socialnega vedenja • kako oceniti socialne spretnosti učencev • kako oblikovati delavnice za poučevanje socialnih spretnosti.

Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. Sara Marn 10. oktober 2024,

od 12.00 ure naprej

7. Dodatno srečanje Sreda,

27. 11. 2024

Dodatno srečanje po seminarju Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … Za udeležence seminarja Senzorno zaznavanje otrok z avtizmom (iz septembra 2024) Nastja Slovenec Lisičar interne prijave udeležencev seminarja
8. Ponovitev seminarja Torek

3. 12. 2024

Specifični interesi otrok z avtizmom

Udeleženci bodo na seminarju spoznali, kako konstruktivno vključujemo specifične interese otrok z avtizmom v učni proces z namenom spodbujanja področij učne motivacije, komunikacije in socialne interakcije ter krepitev želenega vedenja.

Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. Nastja Slovenec Lisičar 21. november 2024,

od 12.00 ure naprej

9. Nov

seminar-dvodnevni

Sreda,

4. 12. 2024

in

11. 12. 2024

Učenje učenja in dejavni učenci

Spoznali bomo strategije dejavnega učenja (grafične organizatorje,  vodene zapiske, več priložnosti za odzivanje, sodelovalno učenje…).  Bistvo učenja je dejavnost učencev, in ne dejavnost učiteljev. Delavnice za udeleženke/ce seminarja bodo v obliki sodelovalnega učenja.

Vabljeni ste učitelji v redni OŠ (predmetni in razredni), tudi učitelji v srednjih šolah, izvajalci učne pomoči in DSP, svetovalni delavci, zaposleni v Centrih za duševno zdravje – spec. pedagogi, psihologi… . Branka D. Jurišić 21. november 2024,

od 12.00 ure naprej

10. Dodatno srečanje Torek,

10. 12. 2024

Dodatno srečanje po seminarju Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … Za udeležence seminarja Socialne spretnosti učencev v ROŠ (iz oktobra 2024) Sara Marn Interne prijave udeležencev seminarja
11. Ponovitev

seminarja-dvodnevni

Torek,

28. 1. 2025 in

sreda,

5. 2. 2025

Čustveno-vedenjske težave učencev: ali vemo dovolj?

Na seminarju bomo odgovorili na sledeča vprašanja: • kako prepoznamo učence s čustveno-vedenjskimi težavami • kako vzpostavimo odnos z njimi • katere strategije lahko uporabimo v vsakodnevni šolski praksi in • kako učinkovito sodelovati s starši teh učencev pri skupnem premagovanju ovir.

Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. Sara Marn in

Polona Markovič

16. januar 2025,

od 12.00 ure naprej

12. Nov

seminar

Sreda,

29. 1. 2025

Otrok z avtizmom v vrtcu – 1

Kakšne so značilnosti otrok z avtizmom, kako jih prepoznamo v vrtcu?  Kako staršem sporočamo odstopanja v vedenju otroka in jim pojasnimo pomen zgodnje obravnave? Kako napisati poročilo o vedenju otrok in sodelovanju v vsakodnevnih rutinah.

Vabljeni ste vsi, ki delate s predšolskimi otroki (vzgojitelji, pomočniki vzgojitelja, specialni pedagogi in drugi izvajalci dodatne strokovne pomoči, svetovalni in drugi strokovni delavci). Branka D. Jurišić 16. januar 2025,

od 12.00 ure naprej

13. Dodatno srečanje Torek,

11. 2. 2025

Dodatno srečanje po seminarju

Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev …

Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz decembra 2024) Nastja Slovenec Lisičar Interne prijave udeležencev seminarja
14. Ponovitev

seminarja-dvodnevni

Sreda,

2. 4. 2025 in 16. 4. 2025

Čustveno-vedenjske težave učencev: ali vemo dovolj?

Na seminarju bomo odgovorili na sledeča vprašanja: • kako prepoznamo učence s čustveno-vedenjskimi težavami • kako vzpostavimo odnos z njimi • katere strategije lahko uporabimo v vsakodnevni šolski praksi in • kako učinkovito sodelovati s starši teh učencev pri skupnem premagovanju ovir.

Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. Sara Marn in

Polona Markovič

20. marec 2025,

od 12.00 ure naprej

15. Ponovitev

seminarja

Torek

8. 4. 2025

Specifični interesi otrok z avtizmom

Udeleženci bodo na seminarju spoznali, kako konstruktivno vključujemo specifične interese otrok z avtizmom v učni proces z namenom spodbujanja področij učne motivacije, komunikacije in socialne interakcije ter krepitev želenega vedenja.

Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. Nastja Slovenec Lisičar 27. marec 2025,

od 12.00 ure naprej

16. Dodatno srečanje Torek

27. 5. 2025

Dodatno srečanje po seminarju

Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev …

Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz aprila 2025) Nastja Slovenec Lisičar Interne prijave udeležencev seminarja

Za dodatne informacije pokličite na tel. številko: 01/ 4342 360 ali pišite na pika@centerjanezalevca.si.