V šolskem letu 2024/2025 načrtujemo 10 seminarjev (3 novi in 7 ponovitev) ter 6 dodatnih srečanj po seminarju. Več o seminarjih (daljši opis, čas, kotizacija, prijavnica …) bomo objavili nekje mesec dni pred izvedbo posameznega seminarja, v zavihku “ZA STROKOVNJAKE” (https://icpika.si/za-strokovnjake/).
Seznam seminarjev si lahko tudi natisnete: Letak-seznam seminarjev-2024-2025
KAJ | KDAJ | NASLOV | KRATEK OPIS | KOMU je namenjeno | PREDAVATELJI | ZAČETEK PRIJAV | |
1. | Ponovitev seminarja | Torek, | Senzorno zaznavanje otrok z avtizmom |
Vsebina seminarja zajema predstavitev razlik v senzornem zaznavanju otrok z avtizmom po posameznih senzorno zaznavnih procesih in opredelitev nekaterih specifičnih vedenj, ki jih lahko izražajo otroci z avtizmom zaradi pretirane ali prešibke občutljivosti na dražljaje iz okolja. |
Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. | Nastja Slovenec Lisičar | 12. september 2024,
od 12.00 ure naprej |
2. | Ponovitev seminarja | Torek, | Tri ključne spretnosti |
|
Vabljeni vsi strokovni delavci v vrtcih, šolah, zdravstvu, ki si želijo izboljšati temeljne spretnosti za načrtovanje dela z otroki s posebnimi potrebami. | Branka D. Jurišić | 26. september 2024,
od 12.00 ure naprej |
3. | Dodatno srečanje |
|
ODPADE
|
Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … |
Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz maja 2024) | Nastja Slovenec Lisičar | Interne prijave udeležencev seminarja |
4. | Dodatno srečanje |
|
ODPADE
|
Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … | Za udeležence seminarja Socialne spretnosti učencev v ROŠ (iz maja 2024) | Sara Marn | Interne prijave udeležencev seminarja |
5. | Nov
seminar-dvodnevni |
Torek,
in |
Pravila vedenja in program Prijavi in odjavi se |
V razredu želimo vzpostaviti norme vedenja, ki omogočajo ustvarjalno učno klimo, kar na omogočajo učinkovita pravila vedenja. Manjša skupina učencev pa potrebuje intenzivnejše programe; eden takih je program PRIJAVI/ODJAVI SE. |
Vabljeni ste učitelji in drugi strokovni delavci zaposleni v rednih osnovnih šolah. | Branka D. Jurišić | 10. oktober 2024,
od 12.00 ure naprej |
6. | Ponovitev seminarja | Sreda, | Socialne spretnosti učencev v redni osnovni šoli-Skriti potencial pri spoprijemanju z motečim vedenjem |
Na seminarju boste spoznali: • katere so temeljne socialne spretnosti, ki učencem omogočajo uspešno vključenost v šolsko okolje • kako zapisati specifični opis učenčevega socialnega vedenja • kako oceniti socialne spretnosti učencev • kako oblikovati delavnice za poučevanje socialnih spretnosti. |
Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. | Sara Marn | 10. oktober 2024,
od 12.00 ure naprej |
7. | Dodatno srečanje | Sreda,
27. 11. 2024 |
Dodatno srečanje po seminarju | Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … | Za udeležence seminarja Senzorno zaznavanje otrok z avtizmom (iz septembra 2024) | Nastja Slovenec Lisičar | interne prijave udeležencev seminarja |
8. | Ponovitev seminarja | Torek
3. 12. 2024 |
Specifični interesi otrok z avtizmom |
Udeleženci bodo na seminarju spoznali, kako konstruktivno vključujemo specifične interese otrok z avtizmom v učni proces z namenom spodbujanja področij učne motivacije, komunikacije in socialne interakcije ter krepitev želenega vedenja. |
Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. | Nastja Slovenec Lisičar | 21. november 2024,
od 12.00 ure naprej |
9. | Nov
seminar-dvodnevni |
Sreda,
4. 12. 2024 in 11. 12. 2024 |
Učenje učenja in dejavni učenci |
Spoznali bomo strategije dejavnega učenja (grafične organizatorje, vodene zapiske, več priložnosti za odzivanje, sodelovalno učenje…). Bistvo učenja je dejavnost učencev, in ne dejavnost učiteljev. Delavnice za udeleženke/ce seminarja bodo v obliki sodelovalnega učenja. |
Vabljeni ste učitelji v redni OŠ (predmetni in razredni), tudi učitelji v srednjih šolah, izvajalci učne pomoči in DSP, svetovalni delavci, zaposleni v Centrih za duševno zdravje – spec. pedagogi, psihologi… . | Branka D. Jurišić | 21. november 2024,
od 12.00 ure naprej |
10. | Dodatno srečanje | Torek,
10. 12. 2024 |
Dodatno srečanje po seminarju | Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … | Za udeležence seminarja Socialne spretnosti učencev v ROŠ (iz oktobra 2024) | Sara Marn | Interne prijave udeležencev seminarja |
11. | Ponovitev
seminarja-dvodnevni |
Torek,
28. 1. 2025 in sreda, 5. 2. 2025 |
Čustveno-vedenjske težave učencev: ali vemo dovolj? |
Na seminarju bomo odgovorili na sledeča vprašanja: • kako prepoznamo učence s čustveno-vedenjskimi težavami • kako vzpostavimo odnos z njimi • katere strategije lahko uporabimo v vsakodnevni šolski praksi in • kako učinkovito sodelovati s starši teh učencev pri skupnem premagovanju ovir. |
Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. | Sara Marn in
Polona Markovič |
16. januar 2025,
od 12.00 ure naprej |
12. | Nov
seminar |
Sreda,
29. 1. 2025 |
Otrok z avtizmom v vrtcu – 1 |
Kakšne so značilnosti otrok z avtizmom, kako jih prepoznamo v vrtcu? Kako staršem sporočamo odstopanja v vedenju otroka in jim pojasnimo pomen zgodnje obravnave? Kako napisati poročilo o vedenju otrok in sodelovanju v vsakodnevnih rutinah. |
Vabljeni ste vsi, ki delate s predšolskimi otroki (vzgojitelji, pomočniki vzgojitelja, specialni pedagogi in drugi izvajalci dodatne strokovne pomoči, svetovalni in drugi strokovni delavci). | Branka D. Jurišić | 16. januar 2025,
od 12.00 ure naprej |
13. | Dodatno srečanje | Torek,
11. 2. 2025 |
Dodatno srečanje po seminarju |
Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … |
Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz decembra 2024) | Nastja Slovenec Lisičar | Interne prijave udeležencev seminarja |
14. | Ponovitev
seminarja-dvodnevni |
Sreda,
2. 4. 2025 in 16. 4. 2025 |
Čustveno-vedenjske težave učencev: ali vemo dovolj? |
Na seminarju bomo odgovorili na sledeča vprašanja: • kako prepoznamo učence s čustveno-vedenjskimi težavami • kako vzpostavimo odnos z njimi • katere strategije lahko uporabimo v vsakodnevni šolski praksi in • kako učinkovito sodelovati s starši teh učencev pri skupnem premagovanju ovir. |
Vabljeni strokovni delavci zaposleni v redni osnovni šoli. | Sara Marn in
Polona Markovič |
20. marec 2025,
od 12.00 ure naprej |
15. | Ponovitev
seminarja |
Torek
8. 4. 2025 |
Specifični interesi otrok z avtizmom |
Udeleženci bodo na seminarju spoznali, kako konstruktivno vključujemo specifične interese otrok z avtizmom v učni proces z namenom spodbujanja področij učne motivacije, komunikacije in socialne interakcije ter krepitev želenega vedenja. |
Strokovni delavci iz vrtcev in osnovnih šol za otroke s PP (prilagojeni in posebni programi) ter svetovalni delavci in izvajalci DSP v vrtcih in OŠ. | Nastja Slovenec Lisičar | 27. marec 2025,
od 12.00 ure naprej |
16. | Dodatno srečanje | Torek
27. 5. 2025 |
Dodatno srečanje po seminarju |
Uvajanje v prakso, izmenjava informacij, prispevki udeležencev … |
Za udeležence seminarja Specifični interesi otrok z avtizmom (iz aprila 2025) | Nastja Slovenec Lisičar | Interne prijave udeležencev seminarja |
Za dodatne informacije pokličite na tel. številko: 01/ 4342 360 ali pišite na pika@centerjanezalevca.si.