Spoštovani.
Zaradi preprečevanja širjenja okužb s korona virusom nismo prepričani, da bomo seminarje v načrtovani obliki lahko izpeljali. Prosimo spremljajte našo spletno stran kjer vas bomo o tem obveščali.
Hvala za razumevanje
Tim IC Pika, 13. 3. 2020
V šolskem letu 2019-2020 načrtujemo tri seminarje za vrtce in šole – predavatelji bodo udeleženci programa strokovnega izpopolnjevanja v IC Pika. Predstavili bodo učinkovite strategije za delo z otroki s posebnimi potrebami. Več o seminarjih (daljši opis, čas, kotizacija …) bomo objavili mesec dni pred izvedbo posameznega seminarja.
KAJ | KDAJ | NASLOV | KRATEK OPIS | KOMU je namenjeno | PREDAVATELJI | ZAČETEK PRIJAV | |
1. | Seminar- 4 ure |
|
Komunikacija s starši – iz enosmerne ulice v uspešen dialog | Se tudi sami v službi srečujete s situacijami, v katerih s starši ne najdete skupnega jezika?
V kolikšni meri je izid pogovora sploh odvisen od nas? Kako sporočamo, kako poslušamo – ali tudi slišimo? Vabljeni, da na ta in druga vprašanja, najdete odgovore z nami. |
Vabljeni strokovni delavci vseh vzgojno-izobraževalnih ustanov. | 1. Sara Marn
2. Matjaž Knez 3. Klara Ogrizek 4. Tinka Kobal Mandelj
|
|
2. | Seminar- 8 ur |
|
Nemirnost pri otroku in podpora pozitivnemu vedenju | Udeleženci se bodo na primerih naučili prepoznati želeno in neželeno vedenje.
Spoznali bodo smernice, kako zapisati specifični opis vedenja. Seznanili se bodo z različnimi (z dokazi podprtimi) tehnikami, s katerimi lahko v praksi krepimo želeno vedenje otrok (kot npr. vizualna podpora, pohvale) in strategije, s katerimi lahko preprečujemo neželeno vedenje. |
Vsem strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju na vseh ravneh. | 1. Katarina Ukmar
2. Katarina Veler Jekl 3. Alenka Dolinar 4. Alja Lečnik 5. Jelena Kljajić 6. Polona Markovič 7. Ana Svetičič |
|
3. | Seminar- 8 ur | 20.5.2020 |
Kaj ocene v resnici odražajo?
Preizkusi, merjenje, spremljanje in ocenjevanje branja, pisanja, računanja ter vedenja |
Kako preveriti in spremljati vedenje ter veščine branja, pisanja, računanja na merljiv način? Kako ocenjevati, da bodo ocene ponovno odraz realnega znanja? | Učiteljem, spec. pedagogom, izvajalcem DSP, svetovalnim delavcem ter drugim str. delavcem, ki poučujejo v ROŠ in OŠPP. | 1. Katarina Bučar
2. Aleksandra Fleischmann 3. Jasmina Balažič 4. Katarina Koprivnikar Grošelj 5. Monika Radivojević 6. Špela Seifert 7. Klara Vester |
od 12.00 ure naprej |