SEMINARJI

Seminarji v šolskem letu 2019-2020

Spoštovani.

Zaradi preprečevanja širjenja okužb s korona virusom nismo prepričani, da bomo seminarje v načrtovani obliki lahko izpeljali. Prosimo spremljajte našo spletno stran kjer vas bomo o tem obveščali.
Hvala za razumevanje

Tim IC Pika, 13. 3. 2020


V šolskem letu 2019-2020 načrtujemo tri seminarje za vrtce in šole – predavatelji bodo udeleženci programa strokovnega izpopolnjevanja v IC Pika. Predstavili bodo učinkovite strategije za delo z otroki s posebnimi potrebami. Več o seminarjih (daljši opis, čas, kotizacija …) bomo objavili mesec dni pred izvedbo posameznega seminarja.

 

  KAJ KDAJ NASLOV KRATEK OPIS KOMU je namenjeno PREDAVATELJI ZAČETEK PRIJAV
    1. Seminar- 4 ure Ponedeljek

6.4.2020

Komunikacija s starši – iz enosmerne ulice v uspešen dialog Se tudi sami v službi srečujete s situacijami, v katerih s starši ne najdete skupnega jezika?

V kolikšni meri je izid pogovora sploh odvisen od nas? Kako sporočamo, kako poslušamo – ali tudi slišimo? Vabljeni, da na ta in druga vprašanja, najdete odgovore z nami.

Vabljeni strokovni delavci vseh vzgojno-izobraževalnih ustanov. 1.   Sara Marn

2.   Matjaž Knez

3.   Klara Ogrizek

4.   Tinka Kobal Mandelj

 

.24. marec 2020,

od 12.00 ure naprej

    2. Seminar- 8 ur Sreda

15.4.2020

Nemirnost pri otroku in podpora pozitivnemu vedenju Udeleženci se bodo na primerih naučili prepoznati želeno in neželeno vedenje.

Spoznali bodo smernice, kako zapisati specifični opis vedenja. Seznanili se bodo z različnimi (z dokazi podprtimi) tehnikami, s katerimi lahko v praksi krepimo želeno vedenje otrok (kot npr. vizualna podpora, pohvale) in strategije, s katerimi lahko preprečujemo neželeno vedenje.

Vsem strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju na vseh ravneh. 1.   Katarina Ukmar

2.   Katarina Veler Jekl

3.   Alenka Dolinar

4.   Alja Lečnik

5.   Jelena Kljajić

6.   Polona Markovič

7.   Ana Svetičič

2. april 2020,

od 12.00 ure naprej

    3. Seminar- 8 ur Sreda

20.5.2020

Kaj ocene v resnici odražajo?

Preizkusi, merjenje, spremljanje in ocenjevanje branja, pisanja, računanja ter vedenja

Kako preveriti in spremljati vedenje ter veščine branja, pisanja, računanja na merljiv način? Kako ocenjevati, da bodo ocene ponovno odraz realnega znanja? Učiteljem, spec. pedagogom, izvajalcem DSP, svetovalnim delavcem ter drugim str. delavcem, ki poučujejo v ROŠ in OŠPP. 1. Katarina Bučar

2. Aleksandra Fleischmann

3. Jasmina Balažič

4. Katarina Koprivnikar Grošelj

5. Monika Radivojević

6. Špela Seifert

7. Klara Vester

7. maj 2020,

od 12.00 ure naprej