14. odgovorili smo: Vzgojni ukrepi – nasilje dveh učencev na šoli

Iz naše spletne strani bomo v mesecu marcu 2024 bomo postopoma umaknili e-svetovanja avtorice Branke D. Jurišić. Nekatere vsebine so že zdaj dostopne v drugih publikacijah IC Pika (https://icpika.si/gradiva-za-strokovnjake/vse-publikacije), druge bodo dostopne v enaki obliki po posameznih tematskih sklopih ali pa bo avtorica preoblikovala vsebine in jih objavila v nekoliko spremenjeni obliki v prihodnje. Vse novosti spremljajte na naši spletni strani.

Izbrana vprašanja in odgovori e-svetovanja IC Pika; 14. 12. 2016

14. vsebina: Vzgojni ukrepi – nasilje dveh učencev na šoli 

Št. e-svetovanja Naslov e-svetovanja Področje Strategije, strokovni izrazi – ključne besede Ciljna skupina Vprašali so nas Objavili smo
14.  Vzgojni ukrepi – nasilje dveh učencev na šoli Šolska pravila in vedenje Krepitev vedenja, ukrepi ob MV, analiza funkcije vedenja Učenci s težavnim vedenjem in OPP Učiteljica December 2016

S klikom na znak spodaj “PRENESI VSEBINO” dobite dokument po e-pošti, ko vpišete svoj e-naslov. Odgovori so kratki – na dveh straneh. Če želite določen odgovor posredovati še komu drugemu, prosimo, da ga posredujete v obliki spletne povezave (in ne kot PDF priponka), saj štejemo prenose gradiv. Veseli bomo, če nam na pika@centerjanezalevca.si napišete svoje mnenje. Hvala.


Predlog za citiranje: Ime avtorja (najdete ob koncu e-svetovanja), letnica (napisano pod naslovom e-svetovanja). Naslov e-svetovanja, številka e-svetovanja, Ljubljana: IC Pika. Pridobljeno iz in spletna povezava.
Primer: Molek, M. (2016). Sin se noče in ne zna učiti, 7. e-svetovanje. Ljubljana: IC Pika. In nato dodate Pridobljeno iz  in spletna povezava do tega e-svetovanja.
Za zgornji primer bi bila spletna povezava taka: https://icpika.si/gradiva-za-strokovnjake/7-odgovorili-smo-sin-se-noce-in-ne-zna-uciti/


V zavihku “Novice”  imamo seznam vseh e-svetovanj. Povezava TUKAJ.


Učiteljica nam je po prejemu našega odgovora napisala prijazno pismo:

Prejela sem Vaše e-svetovanje. Velika in iskrena hvala. Krepitev želenega vedenja, načrtovanje in merjenje – vse to je tisto, česar v šoli ne znamo in ne izvajamo. Hvala za vse navedbe, podprte z dokazi. Vsi mi učitelji, ki kar tekmujemo, kdo bo boljši laični psiholog ter samooklicani modrec in pedagoški guru, moramo začeti spreminjati svojo prakso. Treba je poseči po učinkovitih strategijah, kamor nas napotujejo Vaši nasveti in Vaša celotna bibilografija.

Še naprej si bom prizadevala, da bodo naši učitelji našli pot do Vaših gradiv in jih resno proučili in tudi začeli uvajati v prakso.

Sama se tega veselim. Zaenkrat smo v timu tri. Začele bomo z želenim vedenjem – kakšno vedenje od obeh dečkov pričakujemo in kako ga bomo spodbujale in dosegle. Popisale bomo trenutno stanje ter spremljale njun napredek. Verjetno bomo še hudo štoraste, ampak imam dober občutek – notranjo motivacijo. Hvala!!!

Prijazen pozdrav, razredničarka 6. razreda